diumenge, 5 d’octubre del 2008

Presentació

Hola gent, després d'unes setmanes sense Internet a casa, la qual cosa feia que m'estigués tornant boig, ara ja no tinc excusa i podré escriure aquí tot el que faci falta i el que em demanin.
En primer lloc, em dic Joan Aldrufeu Quiñonero, tinc 24 anys i soc de Barcelona, concretament del barri de Sant Andreu (o "El cor de la ciutat").
Després d'estudiar el Grau Superior d'Animació i Activitats Físiques i esportives, vaig estar estudiant 2 anys de fisioteràpia, els quals van ser molt bons, però era una carrera molt densa i finalment vaig acabar bloquejat i sense motivació per seguir endavant. Vaig optar per agafar MEF ja que crec que es una carrera i una professió que va més amb la meva personalitat i la meva forma de ser. M'agrada treballar amb nens i transmitir una serie de valors i normes que seran claus en la seva formació.
Porto jugant a basquet des de els 4 anys, he fet moltes activitats extra escolars, i actualment soc monitor de natació per a nens de 3-6 anys, i de 7-14. Es una feina dura, però em sento realitzat. Veure un nen de 3 anys com perd la por a l'aigua és una experiència que li recomano a tothom.
P.D: Dir-vos que les sensacions que estic tenint amb la gent d'aquesta carrera estan sent molt bones. La organització del sopar+festa del dijous va estar molt bé. Això si...la pròxima vegada, intentem fer-ho un divendres, o un dissabte. Que es molt dur dormir en un cotxe 20 minuts per després presentar-se a les 8 del matí per fer LA ASSIGNATURA de plàstica. Es va fer més llarg que un dia sense pa!!!!
Un salut a tothom!